Det här med Sommarjobb!

Måste skriva av mig lite!
Jag har laddat hem youtube-downloader, och jag fattar inte varför jag inte gjort det tidigare. Väldigt användbart; ett trettiotal nya låtar blev det på min mobil.
Sen vill jag påpeka att min kattemiss är jättefet och ska få kattemissungar! Så om någon vill ha en så får ni säga till! Hon är långhårig också så chansen finns att någon unge blir det också.

Just nu så sitter jag och har skrivit klart mitt cv så nu ska jag gå över till det personliga brevet, men jag vet inte riktigt var jag ska söka för jag är inte 18 och då är det säkert sjuttioelva ställen som inte vill ha mig. Jag är fan inte ens 17 ju! skulle verkligen vilja fylla tidigt på året vid såna här tillfällen, kommer inte vara 18 nästa sommar heller ju.
 
Jaja, idag så blir det skriva klart personliga brev, öva piano, repa och så har jag redan hunnit med att sätta upp en ny hylla i mitt rum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0