Jag hatar onsdagar?

Måste skriva att onsdagen var som vanligt ovärdaste dagen på heeela veckan, måste ta mig i kragen och göra något utav den dagen, träna lite kanske? Jag drömmer om att bli lika mycket fitness-freak som Kristin som var och gymmade två ggr igår till och med!

Sovmorgon tills 5 i tolv, eller jag började då men sovmorgon fick jag ju egentligen inte. Jag satt i skolan och läste istället, mycket roligare än att sova!
En Mattelektion då jag gjorde en uppgift (y och till sist världens tråkigaste lektion med nästan världens näst sämsta praktikant (Nina var sämst). Sen var dagen slut? Hade tur och fick skjuts av min syster hem men det kunde också ha blivit så att jag kommit hem halvsex även fast jag slutade tjugo över två, det brukar vara surt, men gud tyckte väl att han jävlats klart med mig för dagen, han fick mig ju trots allt att åka in till skolan överhuvudtaget.

Fast idag så var det torsdag. Mycket bra dag, även fast det saknades en Louise och en Linn och en Olle. Louise har magsjukan och jag kan inte beskriva hur rädd jag är för att få det, det är det värsta som finns!
Menmen, matte på morgonen då jag, Krillan och Kristin satt och jämförde längd runt midjan och höfterna och allt möjligt; vi kom fram till att Krillan var biffigare än oss. På eson så sjöng vi i kanon. Jag avundas Krillan som kan sjunga vad som helst och få det att låta lätt och högt!
En spanskalektion, jag och kristin satt med.... bävern? NEJ......Minken? NEJ.... Uttern? JAA (jag vet inte var min humor har tagit vägen?)
inställd engelska och sen dans då vi saknade 4 pers! men det var kulkul ändå. Pianolektion till sist också, gick prima. Det är coolt att ta fram lite noter och sen kunna spela det på en gång!

Sen vill jag bara påpeka som Linn säger stämmer så jävla bra! När man längtar efter något så går tiden hur långsamt som helst.
Och de man inte vill se, de ser man. De man vill se, de ser man inte.

Läsa twilightbok nr2 nudå! "När jag hör din röst".
Massa pusspusspussar.

Kommentarer
Postat av: linn!

emmmaaaaaaaa, vart får du tag på böckerna :O? köper du dom? jag vill också läsaaa!!!!

2009-03-05 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0