Det finns inget bättre än en bra dag!

PUSSSSSS!!!!!!!!

Och jag har haft en superbra dag! Därför delar jag ut pussar till alla som vill ha, pusspussspussspuss.
Matte, då jag löste en jättesvår uppgift - jag blir så glad på mig själv!
ESO och det var faktiskt bara kul och jag börjar tycka om Janne lite, synd att det var typ sista lektionen! Jag spelade upp Cold war kids - Hang me up to dry, och det finns inget som kan få en själv att granska en låt så mycket som när man spelar upp den för klassen. Helt plötsligt så tyckte jag inte den var särskilt bra längre.

Sen spanska och fick reda på att jag ligger på mvg - wohoo! och samma på engelskan - Wohoowohooo, jag trodde verkligen inte att läraren tyckte om mig så jag blev jätteglad. Förövrigt så kollar vi på skräckfilm på engelskan, usch jag hatar skräckfilm.
Till sist dans som aldrig förr gått bättre och jag älskar den nya koreografin!

På bussen till Rudskoga så blev jag anfallen av en Casper och fick sitta bredvid negerErik. Och det ska ni veta att de är faktiskt bäst på att göra mig på gott humör, har inte varit så glad på veckor. Love you guys!
Nya låtar på piano - Apans sång och Skärgårdsdoktorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0