Hyllningsinlägg till Charlotte Svärd?

Tjalalalala en Emma i extas det är inga fel enligt mig!

Pussssssssssss!!!!!!!!

så bra dag är det idag.
Somnade 3 i fredags, 2 i lördags och vilken tid igår? jo 1, så det fick bli 5 solida timmar sömn och upp och plattade mitt hår. Mitt platta hår förvirrade inte bara en eller två utan faktiskt tre personer som frågade mig om jag hade klippt mig och nästan inte accepterade svaret när jag sa nej:

Nina - Har du klippt dig?
Jag - Nej.
Nina - Vad fint det blev!

Känns (som Krille brukar säga) "stabilt" att mina vänner lyssnar på mig. Sen genomled jag en musiklektion och insåg för vad kan det vara? tredje gången? att jag hatar den lektionen. Jag är så jälla pro så jag kan redan spela A, G, Em och D på gitarr, bas och piano (yeeaah!) så jag satt mest och njöt lite av att irritera Gaste lite extra mycket på olika sätt.  

Låhåhångt hål! då jag satt med Charlotte och insåg hur avundsjuk jag är på henne. Hon är ju skitbra på piano, och då menar jag verkligen skitbra, och så spelar hon också gitarr, munspel, dragspel och saxofon och säkert massa fler saker som hon inte sagt för den tjejen är inte skrytsam kan jag säga er. Hon är antagligen också världens snällaste människa och sjunger fiiihihint.
Men vadå? jag kan ju faktiskt spela kalle anka kompet på trummor, kan du det då Charlotte? 
skämt åsido, det kan hon säkert för hon är så fett bra.
Sen skriver hon underbart fina låtar! Om inte hon blir något stort så blir jag sur på.... någon, för hon är ju så bra! Jag tycker det är dåligt att det ska vara så svårt för folk att lyckas i musikbarnschen nu för tiden, och man tycker ju att de som lyckas ska vara de som är bäst på det de gör. Men det är det ju inte alltid, tumme ner på det! Men nog om det!
Lite Nk avslutade dagen och sen drog jag mig mot Dfs, beställde en frisörtid till imorgon och satt och läste solo i biblioteket i väntan på bussen.

Nu blirä vadå? G-I-L-M-O-R-E   G-I-R-L-S-!-!

Kommentarer
Postat av: Nina

du har klippt dig men du vågar bara inte erkänna det för att så många skulle säga att det va snyggt då ;)) <3

2009-03-02 @ 18:56:46
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0