Computers in society

Jag sitter här på andra våningen i huset som jag kallar mitt hem. Klockan är 20 minuter i tio och jag svimmar snart av bensinångor, blä!

Tisdagmorgon så var det spanska, och jag börjar känna att jag verkligen blir bättre på det språket, jag kunde ju till och med sätta ihop flera meningar samtidigt som jag inte pratade i allt för seg takt, sketabra ju. Sen lite dans då vi gjorde lite plié övningar, jag, alexthaman och Erik. Vi la till lite lyft på dansen också, och jag tycker fortfarande att det är lika kul att bli lyft av Erik, så ni vet!
På engelskan så fick jag reda på hur det gick på nationella uppsatsen, och det var en trevlig överraskning kan jag säga! MVGMVGMVGMVGMVG, och ni fattar inte hur stor grej det är för mig. Man kanske tycker att det inte borde vara det men engelska nationella uppsatsen är min faktiskt min fasa! så jag säger bara pusspusspusspuss på't! På teatern så skulle vi låtsas att vi hade blivit inlåsta i skolan under natten, det var roligaste teaterlektionen jag har haft hittills iaf. Berätta spökhistorier, skrika hjälp ut genom fönstret och försöka skrämma Moe och allt!
Sen hade vi ett långt hål för att sedan ha naturkunskap (som jag hatar allra mest *klappklapp*, jag hatar allra mest *klappklapp*..) 
Väl hemma så har jag fixat med lite present till Linnsigirl! och sen bräste jag ner till Åtorp och övade piano, förövrigt så ska jag nog få Erikas piano, om vi bara kommer iväg och hämtar det. Nu ska jag springa ner och göra lite kvällsyoga innan jag kryper under täcket.

Pusss I'm lovin' it!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0