Eurovision

Hej alla glada! klockan är 21:00 och jag sitter och lyssnar på de lite bättre bidragen från eurovision igår. Måste dock säga att jag faktiskt hejade på norge för den låten var verkligen bäst. Så det var gött att de vann!

Det blev iaf till Elin igår och vi grillade och chillade! Sen sov jag där på golvet i hennes vardagsrum (bör påpekas att det var skönare än min säng här hemma, dåååligt). Sen vaknade vi av en stark sol i ögonen och jag m fl åkte hemåt. Väl hemma solade jag och grävde lite i rabatter som en duktig dotter!

Framåt 4 blev det till Åtorp för att repa, vi fick massa gjort och vi var hela bandet för en gångs skull. Jag stannade kvar lite efter och övade lite piano och dansade lite faktiskt, jag har kollat på dansfilmen "centerstage - Turn it up" och då blir jag så jävla motiverad eller hur man säger.

Och på tal om dansare som gör en peppad till att lära sig dansa ännu bättre:


Dock lite halvbra låt men jag giller dansarna jag!

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Haha, jasså? Jag skulle nog iaf få till 10 menings-kommentarer till alla låtar :) Jo, den va riktigt bra och han va riktigt söt, så rätt låt vann! Men BP ska inte vara med i Melodifestivalen nästa år, för jag vill inte tävla i Norge, hihi ;)

2009-05-18 @ 11:23:48
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0