GayErik

Har inte varit den mest händelsefulla helgen men det har varit gött. I fredags så regnade det och var inte roligt ute så då passade jag på och få lite plugg på natur ur vägen inomhus.
    Sen i lördags var jag i Åtorp med Erik och tjoa och tjimma. Han är inte normal den där grabben, men det är ju inte jag heller så vad gör man?
    Idag så har jag hunnit med lite mer natur och sen till Åtorp och spela piano, dansa/stretcha (jag börjar bli duktig på det här med att stretcha varje kväll, sen om det hjälper har inte visat sig än :(..) och repat lite. Elin och Elin var som vanligt inte världens seriösaste människor så det blev mest en timmes skratt och lite trummor i bakgrunden. 

Och den här försöker jag spela på nu, för nu kan jag faktiskt river flows in you ganska utantill typ, så Linn när kommeru?
 

Kommentarer
Postat av: Erik

Asså! Tack för den! Snart skriver jag det ordet du gillar ;))

2009-05-24 @ 22:38:52
Postat av: linn

så fort jag kan! helgen?

när kan tú?

2009-05-25 @ 09:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0