Ibland kan man gå ner sig i tankar...

Imorse friidrottade jag lite. Kastade en kula 7,8 meter, hoppade 3,8 meter och sprang 400 meter och dog. Eller kanske inte riktigt dog men det kändes så i alla fall. Har gått och hostat hela dagen bara på grund av det, och nu har jag faktiskt till och med ont i halsen. Jag tror inte att jag är fit for coopers nästa vecka om jag säger så!

Sen sprang jag igenom halva kristinehamn till skolan med mitt ofräscha hår och osminkade ansikte. Om ni vill veta så hatar jag mitt jävla ansikte, jag hatar min näsa, jag hatar mina små ögon, jag hatar mina ögonbryn som inte vill ligga som jag vill, jag hatar min lilla överläpp, och jag hatar alla jävla ärr som hela tiden ersätts med nya. Handlar allt detta dåliga om karma måntro? - Ja jag är EMO!  Ska jag vara helt ärlig så tror jag faktiskt på karma, gör man dåliga saker så bara måste det ju hända något dåligt så småningom.

Sen måste jag påpeka att jag fick mig ett mvg på naturen ändå jag flyttade upp mina 52,5 till 53,5 poäng. Ett halvt poäng mer än mvg-gränsen ju!

Imorgon blir det inflyttningsferre hos Linn! och som vi taggat för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0