musikuppspelning

Erik du är gaygaygaygaygay! / KoEmma

Jag spelade upp the river flows in you på musiken idag, jag skakade och pulsen gick i 190. Jag var inte nervös men jag kunde bara inte lugna ner mig? Men jag kan ju säga att det var lite jobbigt att vara efter metalbound som typ ägde sönder med sin rock, och alla var fetingbra på att spela! Det kan ha varit deras musik som fick pulsen att öka förresten, det var tinnitusshögt ljud och riktigt "svängigt" om jag får säga det själv. Sen Charlotte med sin "egenskrivna låt" (som äger) och som spelat sen hon var typ 3 år. Ah den låten bör ni ta och lyssna på någon gång kan jag säga.

Ja och sen har jag inte mycket mer att säga från dagen, fick reda på att jag hade inställd spanska lite för sent för att kunna hinna med tidiga bussen, det var...gött.

Här haver vi lite metalbound!

Kommentarer
Postat av: linn

jag vet inte om det går då heller ;o jag ska ju på sverige-danmark.. men det är ju på lördagen iofs ;p de kanske går :D

2009-05-25 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0