Nationella prov i matte A

Nationella imorse gick ganska bra, förutom sista uppgiften. Jag kanske vecklade in den lite för mycket, jag vet inte. Jag fick det till 33.33333..% men först fick jag det till 32 %. Det känns som att något av dem är rätt, om någon vet så bör den säga det till mig för annars blir jag suris!

Sen efter det så var det ungefär världens längsta dag! engelska då vi fått tillbaka vår riktiga lärarinna efter att ha haft världens chillaste vikarie i 4 månader, vår riktiga lärare var då inte nådig. Jag stör mig redan på henne igen. Sen teater och sen en timmes hål för att sedan ha bajnatur! När jag väl kom hem till Åtorp så kom det inte någon jävla mamma eller pappa eller syster eller bror och hämtade mig heller, så jag fick trava och gå då jag har slut på pengar på min mobil. Det var ju jävligt kul!
Man bara pusselle!

Centre stage, " DO TURN IT UP "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0