Plugg

Halloj! Klockan är halv tio och jag är pigg... Nej där ljög jag, men det är för lite folk som säger att de är pigga! Alla är bara trötta hela tiden, fast det känns som att jag redan har klagat på det förut så jag ska sluta med det nu.
Men jag är i alla fall glad kan ni tro. För nu så är mitt hål slut om en kvart och jag har utnyttjat hålet till det yttersta faktiskt. Innebärande - bdb, facebook, bloggkoll... Nejdå men jag har faktiskt hunnit med att skriva en sida om pussycat dolls och det får räcka som redovisning på måndag. och så har jag skrivit lite spanska också som också får räcka till redovisning imorgon. OCH (det kommer ännu mer till och med) så har jag skrivit om träningsvärk också! Så nu så har jag ju faktiskt nästan inga läxor kvar.
Dock så är det jobbiga nationella imorgon, men det går inte att öva på. Sen så är det matte nästa vecka också och det är ju ännu värre. Jag har kollat på gamla och lösningar på den stora uppgiften, och jag säger bara GUD! det är typ lösningar på två sidor och det är inte liten text heller. Vem orkar öva på sådana uppgifter? inte jag i alla fall!

Simma lugnt/ EmmNi

Kommentarer
Postat av: josefsson... LINN josefsson

åh min vän, du har så rätt! ironi är allt jag kan...

och angående avsnittet, avsnitt 7 säsong 6, syftade jag på!



heehehh tjarrå :$

2009-05-07 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0