Slumberparty

Tjenis die glocken ist exakt 15.00 (jag kan inte tyska)

Idag vaknade jag halvtolv och då gick jag ut och solade i två timmar så nu har jag bikinirand! wuhuu. Och om någon halvtimme eller så så ska jag försöka ta mig i kragen och dra mig en km åt väster (eller något annat väderstreck... jag har ingen aning). För då ska det grillas hos Elin med gamla tjejgänget - Franzi, Elli, Malin, Elin, Sandra och Erika. Sen så kanske jag ska sova där jag vet inte riktigt. Egentligen får jag nog inte det för att jag fortfarande är sjuk, men vi får se.



Imorgon blir det välbehövt rep med Basic Park också, vi har inte spelat på flera veckor. Men vi får väl ta oss i kragen där med.

pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-16 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0