The All American Rejects

Svar på kluringen i föregående inlägg är att tanten var så kort så hon nådde bara upp till den 21:a våningens knapp, men när det regnade så hade hon ett paraply så hon nådde ännu högre.

Ja vad kan jag säga? Jo jag kan säga att jag gör vad som helst för att inte sitta och försöka skriva om The All American Rejects som jag ska ha redovisning om nästa vecka. Jag vet absolut inte vad jag ska säga om dem egentligen. Jag är ingen djup musiker, eller vad man ska kalla det. Ska jag stå och säga typ "Jag bara älskar deras Emoll det är så jävla snyggt!" "Och sen när han sjunger så där AAAAAAA, då smälter man bara" Visst låter det bra.. eller?

Haha men i alla fall så är jag dålig på att skriva exakt allt jag gör här, men jag gör inte så mycket som påverkar omvärlden så ni klarar er nog utan den infon. Jag har varken träffat gud eller elvis under helgen!
Men igår så blev det dock att åka till K-hamn, dra en pizza med Kristin, Louise och Klara-Linn. Sen hem till Klara-Linns nya lägenhet för att sitta och chilla sönder med att kolla på grannfejden, oth och lite Kristinehamnsdans, kan ju säga att det blev några kommentarer om det ena och det andra. Sen så hade vi lite slumberparty och jag fick en och en halvtimmes sovmorgon, GÖÖÖTT!

Men nu ska jag banne mig skriva ner en massa bjäfs. Helena (läraren) säger att man ska skriva det som man själv tycker är intressant men vad gör man när man inte tycker att något är intressant då. Jag tycker bara om deras musik hallååå?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0