Alla dagar är vanliga förutom de ovanliga.

Dagens var ju i alla fall när Lou var lite smartis!

Lou - Åh kolla där är den där jävla jobbiga *namn* som du strulade med i lördags Emma.
Jag - Nej det är inte han men tack för att du sa det mitt ibland alla här fastän jag sa att du inte skulle det igår (ironin flödar)
Lou - Oj neej, men jag trodde bara du menade han den andra.
Jag - Återigen tack.

Och nu kanske ni tycker jag är lite dum och lägger upp det här eftersom att jag inte ville att lou skulle säga det från början men jag ger upp mina drömmar om ett privatliv nu haha.
Förra veckans, Martin kan vara lite.. speciell?

Martin - Har ni får?
Jag - Ja det har vi.
Martin - Kan man sova med dem?

Jag vill nästan inte veta vad han tänkte för något där, haha.
Men i alla fall igår så var jag på jobbintervju på berget det gick bra bra, kommer nog jobba på svingelskogen i år igen. Inte så värst mycket med 3000 kr i lön men det är ju alltid något. Och idag i skolan så har jag mått pissdåligt, hostat och snörvlat. Som tur var så hade vi så många viktiga lektioner, eller inte. 
Nu ska jag försöka hitta ett hål att stoppa in minneskortet i och sen kanske jag ska plugga lite matte. 
XOXO 
 

Kommentarer
Postat av: linn

hahah just det :O kom på en grej som jag måste säga till dig om berget, hahahaha :D

2009-05-12 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0