Inflyttningsfest hos Klara-linn

Igår så fick jag följa med Klaralinnet till hennes morfar och kapa hennes bord. Då upptäckte jag att jag nästan spyr vid lukten av hönsskit.
Sen åkte vi till Kristinehamn då vi lagade lite mat och sen kom Lou och Anna och så droppade det in fler och fler. Linn blev klappkanon och satt i mitt knä och sjöng under ytan i helt ny tappning, samtidigt som hon vinglade fram och tillbaka medan jag försökte hålla i henne (och det var vid ungefär 21.00). Jag sjöng lite själv också och blev hes som en hest, inser idag vilket misstag det var.
Folk kom och folk gick. Någon sa att polisen kom vid 22.00 så då på ungefär en minut så gick det från dunkmusik till ljudet av syrsor. Men det kom ingen polis, det var ju ett mycket roligt skämt av någon bara.
Resterande av kvällen bestod av min pojkvän skalbaggen, fis i fast form, trosor i skåpet, stryptag på blomman, hissåkning, bli dragen hit och dit! pfepferoni, handlar'n, dans och mys!

Jag hade fettttttt med kul, det gör vi om tack!
Sen sov jag hos Linn, med endast en Linn som tog sig ut ur toaletten vig ungefär tolv och ville sova så festen slutade tidigt men det verkade inte göra så mycket. Men jag kunde inte sova så jag städade lite, sen var det någon som ringde men jag orkade inte svara, haha så den får ringa igen! Vid tre så gick jag och la mig och runt den tiden så började Linn gå i sömnen också. Hon försvann in på toan och kom inte ut på ungefär en timme så jag gick och kollade vad hon höll på med och då hade hon lagt sig och sovit på golvet där för hon hittade inte ljusknappen, hahaa.

Japp och sen skulle vi filma idag men det regnade så vi åkte hem och sen kom min faster och Harry och nu ska min mamma ha datorn pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0