Vårkänslor

Jag älskar våren... och nu skulle jag kunna skriva en lång och fin text här om hur fint det är med snödropparna som står ståtliga där det förr endast låg en massa vissna prästkragar. Men jag känner bara inte för det, jag sparar det tills när jag har någon uppgift om det i skolan istället tror jag.

Jag tror att jag kommer ha mycket kul med att läsa de här gamla inläggen om de finns kvar när jag är typ 30, så ni vet.
Idag hade vi naturkunskap, som är det ämnet jag hatar allra mest *klappklapp* (8) (jag skulle lätt kunna göra det till en listetta). Sen dans och så lite Spanska på det, inget vulkanutbrott och ingen som streakade genom matsalen heller. Men det var lite fint väder ute i alla fall så det är ju alltid gött.

Den här låten är goig!
Linkin Park - Leave out all the rest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0